Saturday, September 3, 2011

MasMouM – Donya

آهنگ جدید مسموم به نام دنیا

http://masmoum-music.net/wp-content/uploads/2011/08/donya-cover.jpg 


 متن شعر در ادامه مطلب

از وقتی چشام باز شد دیدم جلوم وایسادی دست به کارد
منم با دستای خالی شدم دست به کار
که باهات بجنگم بی مروت
حتی تو طنمم خودم و دیدم تو غربت
نمیخوام ناله کنم بگم زندگی و نمیخوام
تو هم بهم رکب زدی درست مثل رفیقام
همون بهتر که به ما رو نکردی
ما هم خیلی چیزا داشتیم و رو نکردیم
واسه من خیابون بهترین آموزگاره
که بهم یاد داده چی رسم روزگاره
نه رویا بسته باید با واقعیت روبرو شم
باید بجنگم قبل از اینکه گوربه گور شم
دیگه اشتهایی ندارم واسه خوردن قصه
می خندم به اونا که بهم می گفتن بی عرضه
پس تو هم پاشو نگیر زانو غم بقل
دنیا همینه یا گوله کن یا بزن بقل
همخوانی:
دنیا دوتا بال بهم بده واسه پرواز
دنیا ببین منم هنوز همون سرباز
که می جنگم برای صلح پس تسلیم شو
توف به ذاتت که هرکی اومد توت ازت سیر شد
زمان میره منتظرت نمیشه بپا جا نمونی
من پیر شدم قبل از جوونیم
می دونی زندگی یه بازی تو خونه حریفه بدون باخت
پس دمش گرم هرکی با دستای خالی زندگیشو ساخت آره
هنوز زنده ام و می تپه قلبم
هنوز می چرخه قلمم
می رم جلو حرفام مونده تو حلقم
پس اگه امروز نرسم به درداد
نباید چیزی بخوام از فردام
دست بردار نمی خواد داداش بازی دراریو بگی هستم باهات
ما تو دست انداز فهمیدیم داداشمونم مارو دست انداخت
خوب اینا حقیقته نه که فیلم هندی
به قول حافظ ما همان بی سرو سامان رندیم




No comments:

Post a Comment